جعلیات و افتراآت ایکه از آن بپرهیزید
محمدداود  ( عزیزی ) محمدداود ( عزیزی )

در این اواخر در سایت های انترنیتی ما شاهد بعضی نبشته های دور از حقیقت ، نقد های بی مورد و در تقابل قرار گرفتن یک تعداد از رفقای خود هستیم ، که یکی بنام مستعارکه معلوم نیست  این شخص کی بود ، کی هست و چه میخواهد ، آن دیگری بنام اصلی در تقابل با هم قرار دارند ، نبشته های ضد و نقیضی بر ضد یک دیگر حتی در بعضی موارد خلاف موازین و مقررات اصولی بدون در نظرداشت بعضی ملحوظات .... طرف خود را مورد اتهام بیجا وبی مورد قرار میدهند .

میخواهند با یک سیلی صد ها دل را جریحه دار سازند .

من منحیث یک رفیق و همرزم روز های دشوار رفقآ اینگونه نبشته ها وعمل این افراد و اشخاص را به هیچ وجه به نفع کتله عظیم از بازماندگان حزب دمکراتیک خلق افغانستان  ( حزب وطن ) و احزاب جدیدالتشکیل از بدنه حزب دیروز ما و در کل به نفع تمام نیرو های ملی ، دمکرات و مترقی نمیدانم .

به فهم من با در نظرداشت شرایط بحرانی کشور و مشکلات متعدد و عظیم ایکه دامنگیر مردم افغانستان است ، وظیفه و مصولیت هر حزبی ، هر وطن پرست ، هر روشنفکر ، هر انسان با احساس و با مسولیت و بالاخره وظیفه تمام نیرو های ملی ، دمکرات و مترقی است که باید با هم کنار آیند ، راه های نزدیک شدن را جستجو کنند و در مسیر تآمین وحدت و اتحاد عمل گام های استوار و عملی را بگذارند ، و در این راه از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزند .

ما باید در نبشته ها و مقالات خود راه ها و طرق کنار آمدن ها را که یقینآ به حال همه ما مفید است انعکاس و تبارز دهیم . 

ما باید از نبشته های تخریش کننده که باعث کنار رفتن ها و فاصله میان ما میشود پرهیز کنیم .

بعد از گذشت سال ها انتظار  خوشبختانه در این اواخر همه شاهد پیشرفت های قابل ملاحظ یی در عرصه وحدت و اتحاد دو بدنه اساسی حزب پر افتخار دیروز ما ح د خ ا یا حزب وطن  یعنی حزب متحد ملی افغانستان و نهضت فراگیر دمکراسی و ترقی افغانستان میباشیم .

 همه ما بیصبرانه منتظر نتیجه نهایی این وحدت و اتحاد هستیم ، به خاطرایکه مساله وحدت این دو حزب با هم برادر خواست زمان ، خواست و اراده کتله عظیمی از اعضای هر دو حزب و آرزوی تمام رفقای که تا به هنوز در چوکات تشکیلات این دو سازمان سیاسی قرار ندارند بوده و میباشد .

کسانیکه با نبشته ها و مقالات احساساتی و عاطفی میخواهند مسیر وحدت رفقای ما را به زعم خودشان اخلال و یا به تعویق بی اندازند ، باید بدانند که خس و خاشاکی بیش در دریای خروشان وحدت طلبان نیستند .

میخواهم خاطر نشان سازم که عواطف و احساسات را جانشین کردن خرد ، واقعیت ها و خواست های عمومی یک حرکت و عمل ناثواب و نا بخشیدنی میباشد .

 

 

به پیش به سوی وحدت و اتحاد تمام جزایر جدا شده از بدنه ح د خ ا  ( حزب وطن ) .

 

باتقدیم درود بی پایان

 

 لندن


May 30th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها